هر سوالی دارید از ما بپرسید

آیا شما سوال دارید ؟

لطفا سوالات زیر را بخوانید و اگر پاسخ خود را پیدا نکردید ، از راه های ارتباطی با ما در میان بگذارید . ما در اسرع وقت به شما پاسخ خواهیم داد .

از ما بپرسید

سوالی دارید؟

اگر پاسخ خود را در سوالات متداول مشاهده نکردید ، اینجا از ما بپرسید .

 

 

    سوالات متداول

    سوالاتی که به کرات پرسیده شده

    سایر سوالات

    سوالات عمومی
    آیا امکان خرید حضوری دارید ؟

    بله ، شما می توانید با هماهنگی به کارگاه مراجعه فرمائید . کالای مورد نظر را تهیه نمائید . از آن جایی که شما در حال خرید مستقیم از تولید کننده هستید ، برای مراجعه به کارگاه حتما هماهنگی فرمائید .

    آیا امکان پرداخت در محل برای شهرستان ها وجود دارد ؟

    خیر ، این امکان وجود ندارد .

    چطور سفارشم را پیگیری کنم ؟

    می توانید وارد حساب کاربری خود شوید و با کلیک روی سفارش های من از وضعیت آن مطلع شوید .

    همچنین امکان پیگیری از طریق پیام رسان ها _با مراجعه به تماس با در قسمت پاورقی _ نیز مقدور می باشد .

    آیا برای خرید از فروشگاه حتما باید عضو سایت باشم ؟

    بله ، اینکه بدون عضو شدن در سایت هم می توانید کالا را به سبد خرید خود اضافه کنید . اما برای انجام مراحل بعدی خرید و ثبت سفارش باید با حساب کاربری خود وارد سایت شده و یا در هنگام خرید عضویت خود را تکمیل نمائید . 

    آیا در تمام ساعات شبانه روز می توانم سفارش خود را ثبت کنم ؟

    شما در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته می توانید سفارشات خود را ثبت کنید . ولی برای تماس فقط در ساعات 10 الی 16 پاسخگو خواهیم بود .

    آیا می توانم سفارشم را ابطال کنم ؟

    تا پیش از تاییدیه نهایی سفارش و کلیک روی آیکون اتمام خرید شما می توانید ، سفارش را از سبد خرید خود حذف  و یا اصلاح کنید .

    آیا بعد از ثبت سفارش ، برای اطمینان از پردازش آن باید تماس بگیرم ؟

    خیر ، نیازی نیست . بعد از تکمیل خرید ، سفارش شما به صورت خودکار وارد پروسه آماده سازی و ارسال می شود .

    آیا می توانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم ؟

    بله ، اما فقط در ساعات 10 الی 16